Rabu, September 25, 2013

ujian kembali...

lama aku menyepi dari dunia blog... ye,3 bulan berlalu.. dan 3 bulan juga usia aku di SABAH.. alhamdulillah,walaupun jauh dari keluarga tp inilah rezeki yg ALLAH telah tetapkan.. belajar menerima takdir kerana ini qada dan qadar NYA untuk diri aku.. syukur semakin belajar sesuaikan diri. org di sini pon ok.

cuma, sepanjang 3 bulan ni apa yg terjadi pada aku sblm posting msih belum selesai. bnyk.. hanya DIA yg tahu setiap langkahku.. hanya DIA yg mendengar setiap rintihku.. hanya DIA yg melihat setiap air mataku.. hanya DIA yg faham betapa peritnya ujian ini.. tp aku percaya DIA xkn menurunkan ujian ke atas hambaNYA melebihi dari kesanggupan hamba tersebut..

Ya ALLAH, hanya kebenaran dari MU yg ku harapkan utk KAU tunjuki pada mereka kebenaran-kebenaran tersebut.jadikan aku insan yg kuat bagi menghadapinya.aamiin..


Tiada ulasan: